Page tree

Tekintettel a koronavírus által okozott vis major helyzetre és az ebből adódó megnövekedett "HOMEOFFICE" rendszerváltoztatási kérésekre, a Rendszerinformatika Zrt., 2020. március 16. -ától a vírushelyzet fennálltáig, az alábbiak szerint szabályozza a technikai támogatási szolgáltatásokat:

--------

-------------------

-------

--------------------------------

Hibaelhárítás

Minden támogatási típusban, a fennálló hibák és rendelkezésre állások kezelése, biztosítása szerződés szerint, szerződésben vállalt SLA szerint történik. Ebben negatív változás nem történik, amíg a technikai személyzet legalább 50%-a fel tudja venni a munkát.

Helyszíni jelenlét

Érintett támogatási típus: 

DESKTOP & USER support

Intézkedő kollégáink és a technikai csapat védelme érdekében a helyszíni jelenlétet alapesetben nem vállalunk, fenntartjuk a jogot, hogy minden egyes bejelentést egyedi kockázatelemzésnek vessük alá, mérlegelve a kollégáink fertőzési kockázatát és a hiba üzletmenetre gyakorolt hatását.

Változtatási és új igények

Érintett támogatási típus: DESKTOP & USER support, VoIP PBX support, WAN support, SERVER support, LOCAL Network Support

Jelen helyzetben minden változtatási és új rendszerigény priorizálásra, és a munkajegy felvétele után időzítésre kerül. EZ a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem azonnal kezdjük meg a bejelentés megoldását, hanem egy visszajelzett időpontban. Fenntartjuk a jogot, hogy a visszajelzett határidőt többször is átpriorizáljuk, módosítsuk.

Ilyenek lehetnek:

  • DESKTOP & USER support - új eszközök üzembe állítása, új alkalmazások telepítése, homeoffice-ba költöztetés, stb.
  • VoIP PBX support - új mellékek létrehozása, IVR programozás, átírányítások kérése
  • SERVER support - új szerver létrehozása, szerveralkalmazás telepítése, szerveralkalmazások módosítása
  • LOCAL Network Support -  tűzfalbeállítások, új hálózatok kialkítása, stb.

 Otthoni rendszerek (HomeOffice) támogatása

Érintett támogatási típus: DESKTOP & USER support, VoIP PBX support

Felhívjuk figyelmüket, hogy szerződés szerint eljárva (deklarált támogatási helyszínek), az otthoni környezetben üzemeltett munkaállomások és telefonok nem tartoznak a szerződéseink körébe, kivétel ez alól az üzletfolytonossági szerződéskiegészítéssel rendelkező ügyfelek. Az ilyen típusú bejelentésekre munkajegyet rögzítünk, majd üzletmenetre gyakorolt hatása szerint priorizálunk, és egy határidőben jelezzük a várható megkezdését. Fenntartjuk a jogot, hogy a visszajelzett határidőt többször is átpriorizáljuk, módosítsuk.

Bérletes eszközszolgáltatás

Amíg a logisztikai partnereink felveszik a megbízásainkat, addig az eszközök kiszállítása és cseréje zavartalan.

Adatközponti szolgáltatások

Jelenleg az itt nyújtott szolgáltatásink zavartalanul működnek.



Közös érdekünk, hogy a tömeges fertőzések kockázatát elkerüljük, illetve a fennálló rendszerekre fordított időt továbbra is biztosítani tudjuk kollégáinknak. Minden rendelkezésünkre álló kapacitásainkkal azon dolgozunk, hogy a felmerült igényeket kiszolgáljuk, és megoldást biztosítsunk azokra. Az esetlegesen megnövekedett teljesítési határidő miatt a rendkívüli helyzet kapcsán a fentiek tükrében kérjük ügyfeleink megértését és együttműködését. 

Üdvözlettel: 

a Rendszerinformatika team

------------------------

---------------------------

--------------------


  • No labels