Tekintettel a koronavírus által okozott vis major helyzetre és az ebből adódó megnövekedett "HOMEOFFICE" rendszerváltoztatási kérésekre, a Rendszerinformatika Zrt., 2020. március 16. -ától a vírushelyzet fennálltáig, az alábbiak szerint szabályozza a technikai támogatási szolgáltatásokat:
--------
-------------------
-------
--------------------------------
Hibaelhárítás
Minden támogatási típusban, a fennálló hibák és rendelkezésre állások kezelése, biztosítása szerződés szerint, szerződésben vállalt SLA szerint történik. Ebben negatív változás nem történik, amíg a technikai személyzet legalább 50%-a fel tudja venni a munkát.
Helyszíni jelenlét
Érintett támogatási típus:
DESKTOP & USER support
Intézkedő kollégáink és a technikai csapat védelme érdekében a helyszíni jelenlétet alapesetben nem vállalunk, fenntartjuk a jogot, hogy minden egyes bejelentést egyedi kockázatelemzésnek vessük alá, mérlegelve a kollégáink fertőzési kockázatát és a hiba üzletmenetre gyakorolt hatását.
Változtatási és új igények
Érintett támogatási típus: DESKTOP & USER support, VoIP PBX support, WAN support, SERVER support, LOCAL Network Support
Jelen helyzetben minden változtatási és új rendszerigény priorizálásra, és a munkajegy felvétele után időzítésre kerül. EZ a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem azonnal kezdjük meg a bejelentés megoldását, hanem egy visszajelzett időpontban. Fenntartjuk a jogot, hogy a visszajelzett határidőt többször is átpriorizáljuk, módosítsuk.
Ilyenek lehetnek:
- DESKTOP & USER support - új eszközök üzembe állítása, új alkalmazások telepítése, homeoffice-ba költöztetés, stb.
- VoIP PBX support - új mellékek létrehozása, IVR programozás, átírányítások kérése
- SERVER support - új szerver létrehozása, szerveralkalmazás telepítése, szerveralkalmazások módosítása
- LOCAL Network Support - tűzfalbeállítások, új hálózatok kialkítása, stb.
Otthoni rendszerek (HomeOffice) támogatása
Érintett támogatási típus: DESKTOP & USER support, VoIP PBX support
Felhívjuk figyelmüket, hogy szerződés szerint eljárva (deklarált támogatási helyszínek), az otthoni környezetben üzemeltett munkaállomások és telefonok nem tartoznak a szerződéseink körébe, kivétel ez alól az üzletfolytonossági szerződéskiegészítéssel rendelkező ügyfelek. Az ilyen típusú bejelentésekre munkajegyet rögzítünk, majd üzletmenetre gyakorolt hatása szerint priorizálunk, és egy határidőben jelezzük a várható megkezdését. Fenntartjuk a jogot, hogy a visszajelzett határidőt többször is átpriorizáljuk, módosítsuk.
Bérletes eszközszolgáltatás
Amíg a logisztikai partnereink felveszik a megbízásainkat, addig az eszközök kiszállítása és cseréje zavartalan.
Adatközponti szolgáltatások
Jelenleg az itt nyújtott szolgáltatásink zavartalanul működnek.
Közös érdekünk, hogy a tömeges fertőzések kockázatát elkerüljük, illetve a fennálló rendszerekre fordított időt továbbra is biztosítani tudjuk kollégáinknak. Minden rendelkezésünkre álló kapacitásainkkal azon dolgozunk, hogy a felmerült igényeket kiszolgáljuk, és megoldást biztosítsunk azokra. Az esetlegesen megnövekedett teljesítési határidő miatt a rendkívüli helyzet kapcsán a fentiek tükrében kérjük ügyfeleink megértését és együttműködését.
Üdvözlettel:
a Rendszerinformatika team
------------------------
---------------------------
--------------------