Oldalfa

A nem vitatott vagy elismert tartozás teljesítési idejének lejártát (a továbbiakban számla lejártát) követően a szolgáltató az alábbi intézkedéseket köteles megtenni.

Szolgáltatási számlák esetén

  1. Tájékoztatás esedékessé vált tartozás(ok)ról – 0. nap
    A lejárat napján tájékoztató e-mail értesítés küldése, mely tartalmaz minden nyitott számlát.
  2. Értesítés lejárt tartozás(ok)ról – 8. nap
    A számla lejártát követő 8. napon e-mailben kerül kiküldésre.
  3. Első fizetési felszólítás – 11. nap
    Az első értesítést követően 3 nap múlva az első fizetési felszólítás kiküldése.
  4. Korlátozás – 19. nap
    A szolgáltatások korlátozásra kerülnek. ÁSZF 6.3.1.
  5. Ügyvédi felszólítás – 24. nap
    A korlátozást követően 5 nap múlva Ügyvédi felszólítás kiküldése.
  6. Szerződés lezárása rendkívüli felmondással – 38. nap
    • A szerződést a Szolgáltató rendkívül felmondással megszünteti. ÁSZF 7.3.3.
    • A fennmaradó díjak egy összegben kiszámlázásra kerülnek. ÁSZF 7.5.1.
    • A teljes tartozás átadásra kerül a hitelbiztosító részére.

Kereskedelmi számlák esetén

  1. Tájékoztatás esedékessé vált tartozás(ok)ról – 0. nap
    A lejárat napján tájékoztató e-mail értesítés küldése, mely tartalmaz minden nyitott számlát.
  2. Értesítés lejárt tartozás(ok)ról – 5. nap
    A számla lejártát követő 5. napon e-mailben kerül kiküldésre.
  3. Első fizetési felszólítás – 8. nap
    Az első értesítést követően 3 nap múlva az első fizetési felszólítás kiküldése.
  4. Ügyvédi felszólítás – 16. nap
    Az első fizetési felszólítást követően 8 nap múlva Ügyvédi felszólítás kiküldése.
  5. Tulajdonjog visszaszolgáltatása – 24. nap
    • Újabb Ügyvédi felszólítás 8 nap múlva, bejelentés tulajdonjog visszaszolgáltatására. ÁKKF 3.
    • A teljes tartozás átadásra kerül a hitelbiztosító részére.
  6. Feljelentés – 30. nap
    Amennyiben az Áru nem érkezik vissza a Rendszerinformatika székhelyére a megadott határidőben vagy hiányosan, úgy Rendőrségi feljelentés foganatosítása a tulajdonjog miatt.
  • Címkék nélkül